اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

نمونه متن قرارداد اجاره مغازه و ملک تجاری + فرم PDF

قرارداد اجاره مغازه و ملک تجاری

این قرارداد فی مابین [نام و نام خانوادگی موجر] به نشانی [آدرس موجر] که در این قرارداد به اختصار «موجر» نامیده می شود، از یک سو و [نام و نام خانوادگی مستاجر] به نشانی [آدرس مستاجر] که در این قرارداد به اختصار «مستاجر» نامیده می شود، از سوی دیگر، به شرح زیر منعقد می گردد:

ماده 1- موضوع قرارداد

موضوع این قرارداد، اجاره [نوع ملک] به شماره [شماره پلاک ثبتی] واقع در [آدرس ملک] به مساحت [مساحت ملک] مترمربع به صورت [نوع اجاره] به مدت [مدت اجاره] ماه از تاریخ [تاریخ شروع اجاره] تا تاریخ [تاریخ پایان اجاره] می باشد.

ماده 2- مبلغ اجاره بها

مبلغ اجاره بها ماهیانه [مبلغ اجاره بها] تومان می باشد که به صورت [شیوه پرداخت اجاره بها] در [تاریخ پرداخت اجاره بها] هر ماه توسط مستاجر به موجر پرداخت می گردد.

ماده 3- شروط قرارداد

1- مستاجر موظف است در طول مدت اجاره، از ملک به درستی و به منظور [مقصود از اجاره] استفاده نماید و از هرگونه تغییر کاربری بدون اجازه موجر خودداری نماید. 2- مستاجر موظف است در طول مدت اجاره، ملک را به خوبی نگهداری نماید و از هرگونه تخریب یا آسیب به ملک خودداری نماید. 3- مستاجر موظف است در پایان مدت اجاره، ملک را به همان صورت که تحویل گرفته است، به موجر تحویل دهد. 4- موجر موظف است در طول مدت اجاره، ملک را در اختیار مستاجر قرار دهد و از هرگونه مزاحمت برای مستاجر خودداری نماید.

ماده 4- ضمانت

مستاجر به منظور تضمین اجرای تعهدات خود، مبلغ [مبلغ ضمانت] تومان را به موجر به عنوان ضمانت پرداخت می نماید. این مبلغ در پایان مدت اجاره و پس از تحویل ملک به موجر، به مستاجر مسترد می گردد.

ماده 5- فسخ قرارداد

هر یک از طرفین در صورت تخلف طرف دیگر، می تواند قرارداد را فسخ نماید. در این صورت، طرفی که تخلف کرده است، موظف است خسارت وارده به طرف دیگر را جبران نماید.

ماده 6- حل اختلاف

در صورت بروز اختلاف بین طرفین، موضوع اختلاف به داوری ارجاع می گردد. داور یا داوران، به انتخاب طرفین، تعیین خواهند شد.

ماده 7- موارد متفرقه

1- این قرارداد در [تعداد] نسخه تنظیم شده است که هر یک از طرفین، یک نسخه از آن را در اختیار دارد. 2- این قرارداد تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

امضاء طرفین

[امضای موجر] [امضای مستاجر]

فرم PDF قرارداد اجاره مغازه و ملک تجاری

برای دانلود فرم PDF قرارداد اجاره مغازه و ملک تجاری، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

[لینک دانلود قرارداد اجاره مغازه و ملک تجاری]

در این فرم، می توانید اطلاعات مربوط به طرفین قرارداد، موضوع قرارداد، مبلغ اجاره بها، شروط قرارداد، ضمانت، فسخ قرارداد، حل اختلاف و موارد متفرقه را وارد کنید.

توجه داشته باشید که این فرم صرفاً یک نمونه است و ممکن است نیاز باشد که آن را با توجه به شرایط خاص خود، تغییر دهید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی