اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

متن نامه به رهبری برای کمک مالی 1402

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله العالی

با سلام و تحیات مخلصانه

اینجانب [نام و نام خانوادگی]، فرزند [نام پدر]، ساکن [شهر و استان]، به استحضار می رساند که [شرح وضعیت مالی و مشکلات] و در حال حاضر با مشکلات مالی شدیدی مواجه هستم.

با توجه به اینکه [دلایل درخواست کمک مالی]، امید است جناب عالی دستور فرمایید تا مبلغ [مبلغ درخواستی] به اینجانب مساعدت گردد.

با تشکر

[نام و نام خانوادگی]

[تاریخ]

[شماره تلفن]

[آدرس ایمیل]

در این نامه، باید به طور مختصر و شفاف وضعیت مالی خود را توضیح دهید و دلایل درخواست کمک مالی را بیان کنید. همچنین، باید مبلغی که درخواست می کنید را مشخص کنید.

در صورتی که درخواست شما مربوط به کمک به یک خیریه یا موسسه خیریه است، باید نام و مشخصات آن موسسه را نیز در نامه ذکر کنید.

در پایان نامه، باید از رهبر معظم انقلاب تشکر کنید.

در اینجا چند نمونه از نامه های درخواست کمک مالی به رهبری آورده شده است:

نمونه اول

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله العالی

با سلام و تحیات مخلصانه

اینجانب [نام و نام خانوادگی]، فرزند [نام پدر]، ساکن [شهر و استان]، به استحضار می رساند که من و همسرم هر دو بیکار هستیم و دو فرزند خردسال داریم. درآمد ماهانه ما بسیار کم است و با مشکلات مالی شدیدی مواجه هستیم.

با توجه به اینکه [دلایل درخواست کمک مالی]، امید است جناب عالی دستور فرمایید تا مبلغ [مبلغ درخواستی] به اینجانب و خانواده ام مساعدت گردد.

با تشکر

[نام و نام خانوادگی]

[تاریخ]

[شماره تلفن]

[آدرس ایمیل]

نمونه دوم

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله العالی

با سلام و تحیات مخلصانه

اینجانب [نام و نام خانوادگی]، فرزند [نام پدر]، ساکن [شهر و استان]، به استحضار می رساند که من یک بیمار سرطانی هستم و تحت درمان هستم. هزینه های درمان من بسیار زیاد است و با مشکلات مالی شدیدی مواجه هستم.

با توجه به اینکه [دلایل درخواست کمک مالی]، امید است جناب عالی دستور فرمایید تا مبلغ [مبلغ درخواستی] به اینجانب مساعدت گردد.

با تشکر

[نام و نام خانوادگی]

[تاریخ]

[شماره تلفن]

[آدرس ایمیل]

نمونه سوم

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله العالی

با سلام و تحیات مخلصانه

اینجانب [نام و نام خانوادگی]، فرزند [نام پدر]، ساکن [شهر و استان]، به استحضار می رساند که من یک موسسه خیریه هستم که به [شرح فعالیت های موسسه] مشغول است. این موسسه به کمک مالی برای ادامه فعالیت های خود نیاز دارد.

با توجه به اینکه [دلایل درخواست کمک مالی]، امید است جناب عالی دستور فرمایید تا مبلغ [مبلغ درخواستی] به این موسسه خیریه مساعدت گردد.

با تشکر

[نام و نام خانوادگی]

[تاریخ]

[شماره تلفن]

[آدرس ایمیل]

 

متن نامه به رهبری برای درخواست کار + ادبی و رسمی

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله العالی

با سلام و تحیات مخلصانه

اینجانب [نام و نام خانوادگی]، فرزند [نام پدر]، ساکن [شهر و استان]، به استحضار می رساند که [شرح وضعیت تحصیلی و کاری] و در حال حاضر با مشکلاتی در زمینه اشتغال مواجه هستم.

با توجه به اینکه [دلایل درخواست کار]، امید است جناب عالی دستور فرمایید تا در یکی از دستگاه های دولتی یا نهادهای انقلابی برای اینجانب شغلی مناسب در نظر گرفته شود.

اینجانب دارای [تحصیلات و مهارت های مرتبط با شغل مورد نظر] هستم و آمادگی کامل دارم تا با تمام توان در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشم.

با تشکر

[نام و نام خانوادگی]

[تاریخ]

[شماره تلفن]

[آدرس ایمیل]

در این نامه، باید به طور مختصر و شفاف وضعیت تحصیلی و کاری خود را توضیح دهید و دلایل درخواست کار را بیان کنید. همچنین، باید مهارت ها و توانایی های خود را که برای شغل مورد نظر ضروری هستند، ذکر کنید.

در پایان نامه، باید از رهبر معظم انقلاب تشکر کنید.

در اینجا چند نمونه از نامه های درخواست کار به رهبری آورده شده است:

نمونه اول

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله العالی

با سلام و تحیات مخلصانه

اینجانب [نام و نام خانوادگی]، فرزند [نام پدر]، ساکن [شهر و استان]، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق از دانشگاه [نام دانشگاه] هستم. در حال حاضر، مشغول به انجام خدمت مقدس سربازی هستم و پس از اتمام خدمت، به دنبال اشتغال در یک شرکت یا نهاد دولتی هستم.

با توجه به اینکه [دلایل درخواست کار]، امید است جناب عالی دستور فرمایید تا در یکی از شرکت های دولتی یا نهادهای انقلابی برای اینجانب شغلی مناسب در زمینه مهندسی برق در نظر گرفته شود.

اینجانب دارای مهارت های [مهارت های مرتبط با شغل مورد نظر] هستم و آمادگی کامل دارم تا با تمام توان در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشم.

با تشکر

[نام و نام خانوادگی]

[تاریخ]

[شماره تلفن]

[آدرس ایمیل]

نمونه دوم

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله العالی

با سلام و تحیات مخلصانه

اینجانب [نام و نام خانوادگی]، فرزند [نام پدر]، ساکن [شهر و استان]، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته علوم سیاسی از دانشگاه [نام دانشگاه] هستم. در حال حاضر، مشغول به انجام تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد در همان رشته هستم.

با توجه به اینکه [دلایل درخواست کار]، امید است جناب عالی دستور فرمایید تا در یکی از نهادهای انقلابی یا دستگاه های دولتی برای اینجانب شغلی مناسب در زمینه علوم سیاسی در نظر گرفته شود.

اینجانب دارای مهارت های [مهارت های مرتبط با شغل مورد نظر] هستم و آمادگی کامل دارم تا با تمام توان در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشم.

با تشکر

[نام و نام خانوادگی]

[تاریخ]

[شماره تلفن]

[آدرس ایمیل]

البته، این نمونه ها تنها ایده هایی هستند و شما می توانید نامه خود را با توجه به شرایط خاص خود تنظیم کنید.

در نوشتن نامه، باید نکات زیر را رعایت کنید:

  • نامه را با سلام و تحیات مخلصانه آغاز کنید.
  • در ابتدای نامه، خود را معرفی کنید و وضعیت تحصیلی و کاری خود را توضیح دهید.
  • دلایل درخواست کار خود را بیان کنید.
  • مهارت ها و توانایی های خود را که برای شغل مورد نظر ضروری هستند، ذکر کنید.
  • از رهبر معظم انقلاب تشکر کنید.
  • در پایان نامه، تاریخ و امضای خود را فراموش نکنید.

امیدوارم این نامه ها به شما در نوشتن نامه درخواست کار به رهبری کمک کند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی