اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

متن کوتاه عاشقانه فارسی و انگلیسی (تکست عاشقانه کوتاه)

متن کوتاه عاشقانه فارسی و انگلیسی (تکست عاشقانه کوتاه)

متن عاشقانه فارسی

  • تو را دوست دارم

  • تو را بیشتر از کلمه‌ها دوست دارم

  • تو را بیشتر از هر چیز دیگری در این دنیا دوست دارم

  • عشق من به تو بی‌پایان است

  • تو نور زندگی من هستی

  • تو قلب من را به تپش وا می‌داری

  • تو باعث می‌شوی که احساس کامل کنم

  • تو بهترین دوست، عشق و همدم من هستی

  • من همیشه عاشق تو خواهم بود

متن عاشقانه انگلیسی

 

متن عاشقانه انگلیسی

  • I love you

  • I love you more than words can say

  • I love you more than anything in this world

  • My love for you is endless

  • You are the light of my life

  • You make my heart beat faster

  • You make me feel complete

  • You are my best friend, my lover, and my soulmate

  • I will always love you

اینها تنها چند نمونه از متن‌های عاشقانه کوتاه هستند. شما می‌توانید از این متن‌ها برای ابراز عشق خود به عزیزانتان استفاده کنید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی