اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

متن برای مرده جوان | دکلمه غمگین برای جوان ناکام

متن برای مرده جوان

پیام تسلیت جوان ناکام و نوجوان + متن و جملات سوزناک برای فوت

درگذشت جوان ناکام و نوجوان، مصیبتی بزرگ و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است. این غم بزرگ را به خانواده و دوستان آن عزیز از دست رفته تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

متن و جملات سوزناک برای فوت جوان ناکام و نوجوان

  • عمر کوتاه اما پرثمر او، یادآور این حقیقت است که زندگی را باید قدر دانست و از لحظه لحظه آن لذت برد.
  • مرگ جوان ناکام و نوجوان، نشانه‌ای از بی‌ارزش بودن دنیا و فانی بودن زندگی است.
  • درگذشت این عزیز، قلب همه ما را به درد آورد و نشان داد که مرگ هیچ‌کس را مگر خدا، نمی‌شناسد.
  • غم از دست دادن جوان ناکام و نوجوان، غمی بزرگ و فراموش‌نشدنی است.
  • آرزو می‌کنم روح این عزیز، در جوار رحمت الهی آرام گیرد و خانواده و دوستانش صبر و شکیبایی خود را حفظ کنند.

نمونه‌هایی از پیام تسلیت جوان ناکام و نوجوان

  • خبر درگذشت جوان ناکام و نوجوان، مایه تأسف و تألم فراوان شد. این ضایعه بزرگ را به خانواده و دوستان آن عزیز از دست رفته تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
  • درگذشت جوان ناکام و نوجوان، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر بود. این مصیبت بزرگ را به خانواده و دوستان آن عزیز از دست رفته تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
  • عمر کوتاه اما پرثمر آن عزیز، یادآور این حقیقت است که زندگی را باید قدر دانست و از لحظه لحظه آن لذت برد. این ضایعه بزرگ را به خانواده و دوستان آن عزیز از دست رفته تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

امیدواریم این پیام‌های تسلیت و متن‌های سوزناک، تسلی خاطری برای خانواده و دوستان عزیز از دست رفته باشد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی