اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دلنوشته برای تولد پسرم با جملات احساسی تبریک تولد پسرم

دلنوشته هایی برای تولد پسرم

پسرم عزیزم،

تولدت مبارک! امروز، روز تولد تو، روز تولد من هم هست. چون تو آمدی، زندگی من معنا پیدا کرد. تو نور چشم منی، امید منی، و تمام دنیای منی.

هنوز یادم می آید که وقتی تو تازه به دنیا آمده بودی، چقدر کوچک و ضعیف بودی. اما با گذشت زمان، هر روز قوی تر و بزرگ تر شدی. تو یاد گرفتی که راه بروی، صحبت کنی، و حتی فکر کنی. تو هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیری و رشد می کنی.

من از اینکه شاهد رشد و پیشرفت تو هستم، بسیار خوشحالم. تو پسری مهربان، باهوش، و با استعداد هستی. من مطمئنم که در آینده به موفقیت های بزرگی دست پیدا خواهی کرد.

من همیشه در کنار تو خواهم بود تا در مسیر زندگی ات به تو کمک کنم. من همیشه دوستت دارم و از تو حمایت خواهم کرد.

تولدت مبارک، پسرم!

مادر/پدر

در اینجا چند جمله دیگر که می توانید در دلنوشته خود برای تولد پسرتان بگنجانید:

  • تو بهترین هدیه ای هستی که خدا به من داده است.
  • من از اینکه پدر/مادر تو هستم، بسیار خوش شانس هستم.
  • تو باعث می شوی که زندگی من پر از شادی و امید باشد.
  • من همیشه به تو افتخار خواهم کرد.
  • تو دنیای من را کامل می کنی.

امیدوارم این دلنوشته بتواند احساسات شما را به پسرتان برساند.

 

پسرم عزیزم،

امروز روز تولد توست، روز تولد من هم هست.

چون تو آمدی، زندگی من بهار شد.

تو نور چشم منی، امید منی، و تمام دنیای منی.

تو خورشیدی هستی که زندگی من را روشن می کند.

تو ستاره ای هستی که راه را برای من نشان می دهد.

تو باران رحمتی هستی که تشنگی روح من را سیراب می کند.

تو باد صبا هستی که به من آرامش می بخشد.

تو گل سرخی هستی که زیبایی زندگی من را دوچندان می کند.

من از اینکه شاهد رشد و پیشرفت تو هستم، بسیار خوشحالم.

تو پسری هستی که می توانم به او تکیه کنم.

تو پسری هستی که می توانم از او یاد بگیرم.

تو پسری هستی که می توانم با او بخندم و گریه کنم.

تو پسری هستی که می توانم با او دنیا را فتح کنم.

من مطمئنم که در آینده به موفقیت های بزرگی دست پیدا خواهی کرد.

تو می توانی هر کاری را که اراده کنی انجام دهی.

من همیشه در کنار تو خواهم بود تا در مسیر زندگی ات به تو کمک کنم.

من همیشه دوستت دارم و از تو حمایت خواهم کرد.

 

قلب و امید یک مادر تمام فرزند اوست. وقتی کودک به دنیا می آید دنیایی ناگفته در قلب او وجود دارد. گاهی مادران دوست دارند همه احساسات خود را در قالب متن های زیبا با دیگران به اشتراک بگذارند. بنابراین ، آنها باید به دنبال متن های خوب و جذاب باشند.

در این مقاله ، متن و یادداشت مادرانه تولد یک پسر را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. اگر ما آماده رفتن به متن ها هستیم.

♥♥♥♥♥♥♥♥

پسرم شاه ، به زندگی مادر و پدرم خوش آمدید. آیا می دانید چه زمانی منتظر شما بودیم؟ آیا می دانید چه مدت منتظر ماندیم؟ آیا می دانید که شما یک اتفاق بسیار بسیار خوبی بودید و پاسخ همه این انتظار و انتظار بود؟ حالا که اینجا هستید ، مطمئنم که روز خوبی را با هم سپری خواهیم کرد. روز تولد شما آغاز این روزهای خوب است.

♥♥♥♥♥♥♥♥

فقط یک مادر می تواند مادر را درک کند! آنچه او احساس می کند ، آنچه در ذهن او است و چه فکرهایی در ذهن او است ، همه این افکار فقط متعلق به مادرش است و هیچ کس دیگری چنین افکاری را ندارد. با شکل گیری جنین و کودک ، تمام وجود مادر با حضور فرزندش همراه است و تمام افکار و ذهن مادر چیزی جز فرزند او نیست. پسرم ، حالا که به دنیا آمدی و به دنیا آمدی ، من کاملاً به تو فدا شده ام. تولدت مبارک.

♥♥♥♥♥♥♥♥

وای خدا چگونه می توانم از شما تشکر کنم که مرد دیگری را وارد زندگی من کردید؟ از این به بعد ، در پسرم می بینم که او مانند پدرش فردی مشتاق خواهد بود. ای خدا تو این گل زیبا را به من دادی ، زندگی من را با این گل خشک زمین به بهشت ​​تبدیل کردی ، حالا بگو چگونه از تو سپاسگزارم؟ اکنون روز تولد گل معطر من است و از همه گلهایی که ساخته ام بسیار سپاسگزارم.
مرورگر شما از فایل های ویدئویی پشتیبانی نمی کند!

شاخه دیگری از درخت زندگی من رشد کرده است. این شاخه پسر من است. اکنون هر قسمت از درخت من سعی در رشد و توسعه این شاخه دارد. من از خدا می خواهم که شاخه زندگی پسرم سبز و پر از برگهای شادی باشد. از خدا می خواهم که میوه ها و میوه های این شاخه آنقدر زیاد باشد که پسرم در زندگی به چیزی احتیاج نداشته باشد. این سالگرد تولد و تجدید حیات این شاخه است و من کاملاً از خدا سپاسگزارم. خدا را شکر

♥♥♥♥♥♥♥♥

ما افرادی داریم که علیرغم سلامتی کامل آرزو دارند بمیرند و همچنین افرادی داریم که ناتوان خوانده می شوند اما هر روز دلیلی برای شکر خدا پیدا می کنند. من از لحظه تولد پسرم سعی می کردم که در رده دوم قرار بگیرد. خدا به او فرصتی داد تا زندگی کند ، و او باید تلاش کند تا از زندگی خود لذت ببرد. مطمئنم که او در آینده از مادرش برای این کار تشکر خواهد کرد. هر وقت پسرم به دنیا می آید ، عهدی را که با خودم بسته ام به یاد می آورم.

♥♥♥♥♥♥♥♥

از این به بعد ، به نگرانی های دوران نوجوانی ، ترس از جوانی و سایر مراحل زندگی او می رسد. از خودم می پرسم چگونه او را بزرگ کنم؟ چگونه می توانم از او مردی قدرتمند بسازم؟ من چه کار می کنم که دنباله روی پدرش باشم؟ با آمدن پسرم ، ترس هایی برای من ایجاد کرده بود که ممکن است سالها بعد با آن روبرو شوم. هر ساله با تولد او ، این ترسها دوباره دارم و نگران آینده او هستم. پسر ، واقعاً در مادرت که قصد دارد تو را از این طریق بزرگ کند ، به چه عشقی رسیده ای؟

♥♥♥♥♥♥♥♥

پسرم ، دست مادرت برای همیشه سایه زندگی تو خواهد بود. هر کجا کم می آورید ، هر کجا که دیگر نمی توانید ادامه دهید ، هر کجا احساس می کنید به کمک احتیاج دارید بدون اینکه این دست ها برای کمک به شما آماده باشند. همانطور که قرار است شما را از کودکی به کودکی ، نوجوانی و جوانی برسانند ، در همه جنبه های زندگی شما نیز می توانند به شما کمک کنند. این نذری است که در روز تولدت با تو می بندم. تولدت مبارک مامان عزیز.

♥♥♥♥♥♥♥♥

گل بهشت ​​مادر ، تمام وجود مادر ، زندگی من بعد از تولد تو شاهد چهره دیگری بود. اکنون می توانم بگویم که زندگی من به دو قسمت تقسیم شده است ، قسمت تاریک قبل از آمدن و قسمت روشن از زمانی که وارد آن شدم. با من بمان ، حضور تو انگیزه ماندن در تاریکی زندگی من است.

♥♥♥♥♥♥♥♥

از نظر من ، پسرم مانند رنگهایی است که قرار است دیوارهای شکسته زندگی من را نقاشی و از نو بسازد. واقعاً زندگی من قبل از پسرم مانند دیوارهای خرد شده ای بود که حتی نمی خواستم نگاهشان کنم اما از وقتی پسرم آمد همه چیز تغییر کرده است. فرزند من مانند میلیون ها رنگ دیوار زندگی من را زنده کرده است و زندگی من اکنون با آن پر از نشاط است. خوب است بدانید که هر سال در روز تولد او این دیوارها دوباره رنگ آمیزی می شوند ، و من انگیزه جدید زیادی برای یک سال دیگر برای بزرگتر کردن آنها دارم.

♥♥♥♥♥♥♥♥

چقدر زیبا هستی ، چقدر زیباست بوی عطر بدنت ، چقدر قشنگ بودن در کنار توست ، چه زیباست که زندگی من با تو تمام می شود ، چه زیبا وقتی می خندی ، چطور

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی