اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکس پروفایل آسیه در سریال خواهران و برادران

عکس پروفایل آسیه در سریال خواهران و برادران

سو بورجو یازگی کوشکون (Su Burcu Yazgı Coşkun) بازیگر جوان و پراستعداد ترکیه‌ای است که در سال ۲۰۲۲ با بازی در سریال «خواهران و برادران» به شهرت رسید.

زندگی شخصی

سو بورجو یازگی کوشکون در ۱۵ آوریل ۲۰۰۵ در استانبول، ترکیه متولد شد. او کوچکترین فرزند خانواده است و سه برادر و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد. از دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت و در کلاس‌های بازیگری شرکت می‌کرد.

حرفه بازیگری

کوشکون کار خود را در سال ۲۰۱۲ با بازی در فیلم کوتاه «هیچ‌وقتم دوستم نداشته باش» آغاز کرد. پس از آن، در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی دیگری مانند «کلاغ» و «خواهران و برادران» بازی کرد.

بازی در سریال خواهران و برادران

بازی کوشکون در نقش آسیه در سریال «خواهران و برادران» یکی از نقاط عطف کارنامه کاری او بود. این سریال یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی ترکیه در سال ۲۰۲۲ بود و کوشکون برای بازی در این سریال مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

جوایز

کوشکون در سال ۲۰۲۲ برنده جایزه «ستاره درخشان سال» و «بهترین زوج مجموعه تلویزیونی» در مراسم ۴۸مین جوایز پروانه طلایی شد.

آینده شغلی

سو بورجو یازگی کوشکون یکی از بازیگران جوان و آینده‌دار ترکیه است. او با بازی در سریال «خواهران و برادران» به شهرت رسید و اکنون یکی از محبوب‌ترین بازیگران ترکیه است. انتظار می‌رود که در آینده در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بیشتری بازی کند و به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.

عکس پروفایل آسیه در سریال خواهران و برادران

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی