اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود بازی دریم لیگ 2023 هک شده

دریم لیگ ساکر 2023 یکی از آخرین نسخه های بازی First Touch برای گوشی های اندرویدی است که ما در سطح وب امروز قصد داریم به شما معرفی کنیم. این بازی هر ساله طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می کند و امسال بدون شک می توان آن را به عنوان برترین بازی های فوتبالی برای گوشی های اندرویدی نام برد. با یک کلیک ساده، می توانید نسخه هک شده یا اصلی این بازی محبوب فوتبال را دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید. این بازی، پس از چندین سال، قابلیت بازی آفلاین را نیز به ویژگی های خود اضافه کرده است.


 

بازی Dream League Soccer 2023 برای اندروید دارای خصوصیات جذابی است که به شرح زیر می‌باشد:

نقل وانتقالات 2022 و 2023: بازی Dream League Soccer 2023 امکان تجربه آخرین نقل وانتقالات در سال‌های 2022 و 2023 را به شما می‌دهد.

بهتر شدن گرافیک بازی: گرافیک بازی در این نسخه از Dream League Soccer بهبود یافته و تجربه بازی با کیفیت بیشتری را برای شما فراهم می‌کند.

پول بینهایت: شما در این بازی دارای پول بینهایت هستید و می‌توانید برای خرید بازیکنان و افزایش سطح تیم خود از آن استفاده کنید.

بازی با دوستان: بازی Dream League Soccer 2023 به شما امکان بازی با دوستان خود را به صورت آنلاین و آفلاین می‌دهد.

اضافه شدن بازیکنان معروف جدید: در این نسخه از بازی، بازیکنان معروف جدیدی به بازی اضافه شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را به تیم خود اضافه کنید.

ساخت باشگاه اختصاصی: در Dream League Soccer 2023 شما می‌توانید باشگاه خود را ساخته و مدیریت کنید.

اجرای آفلاین و آنلاین بازی: بازی Dream League Soccer 2023 امکان بازی آفلاین و آنلاین را به شما می‌دهد که به شما امکان تجربه بازی با دوستان خود یا بازیکنان دیگر از سراسر جهان را می‌دهد.

 

برای نصب بازی نسخه غیر اصلی مود شده، ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید. سپس فایل دیتای بازی را هم دانلود کنید و از حالت زیپ استخراج کنید. سپس پوشه های داخل دیتا به نام Data و Obb را در مسیر پوشه Android کپی کنید و بازی را اجرا کنید.

برای نصب بازی نسخه اورجینال مود شده، می‌توانید با یک کلیک در گوشی خود نسخه مود شده اورجینال را نصب و اجرا کنید. اگر در موقع اجرا خطای گوگل پلی را مشاهده کردید، بازی را حذف کنید و وارد گوگل پلی شوید. در گوگل پلی، نسخه اصلی بازی را جستجو کرده و کمی صبر کنید تا بازی دانلود شود. سپس دانلود را متوقف کرده و نسخه مود شده را نصب و به صورت کاملاً آفلاین اجرا کنید تا مشکل شما حل شود.


 

دانلود بازی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی