اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

مجتبی پیرزاده قاتل ساحل پوست شیر

 

بیوگرافی مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده قاتل ساحل پوست شیر

مجتبی پیرزاده یک بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سال ۱۳۶۴ در شهر تهران به دنیا آمده است. وی ابتدا با بازی در تئاتر به فعالیت هنری خود پرداخت و در سال ۱۳۹۳ با بازی در فیلم مرگ فروشنده وارد دنیای سینما شد. با بازی در سریال پوست شیر به نقش منصور قاتل ساحل، مجتبی پیرزاده به اوج شهرت خود رسیده است.

 

بازیگر نقش منصور سریال پوست شیر و همسرش لو رفت

با اجرای نمایش "باغ آرزوها" و سپس "مرگ فروشنده" در سال ۱۳۹۲ و همچنین با اجرای "مونولوگ پینتر"، وارد دنیای تئاتر حرفه‌ای شد و توانست با عملکرد خود توجهات را به خود جلب کند.

بازیگر نقش منصور سریال پوست شیر و همسرش لو رفت

 با بازی در فیلم "پل خواب" در سال ۱۳۹۳، برای اولین بار به عنوان بازیگر در صحنه دوربین قرار گرفت. سپس در سال ۱۳۹۶ با بازی در سریال "سایه بان" به نقش شهرت پرداخت و با بازی بسیار خوب خود، موفق به جلب توجه بسیاری شد.

وی چند سالیست با خانم "فرزانه تفرشی"، بازیگر تئاتر و فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه، ازدواج کرده است. ثمره این زندگی، یک دختر به نام "رونا" است که در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ به دنیا آمده است.

قاتل-ساحل-در-پوست-شیر-2.jpg (640×457)

در سال ۱۳۹۸،به خاطر بازی در فیلم "تومان"، به عنوان نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد. با این حال، این جایزه به امیر آقایی برای بازی در فیلم "شنای پروانه" اهدا شد.

 

 

قاتل-ساحل-در-پوست-شیر-1.jpg (640×800)

می‌توان به دو آثار دیگر مجتبی پیرزاده اشاره کرد؛ سریال "مترجم" و مجموعه "آمستردام" که به زودی با بازی او در شبکه خانگی پخش خواهد شد.

 

عکس قاتل ساحل در پوست شیر

مجتبی پیرزاده در پوست شیر

همچنین ببینید :

عکس های جدید بازیگر ساحل در پوست شیر

عکس بازیگر بابک کریمی در سریال پوست شیر

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی