اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی ویکتور اوسیمن فوتبالیست

ویکتور اوسیمن

 ویکتور اوسیمن، فوتبالیستی است که در تاریخ ۲۹ دسامبر ۱۹۹۸ در نیجریه به دنیا آمده است. وی از کودکی علاقه‌مند به فوتبال بوده و توانسته است با تحصیل در مدرسه "اولوسسون"، مهارت‌های لازم برای بازی در این ورزش را کسب کند. در ۱۹ سالگی، به یک تیم دیگر منتقل شده و در حال حاضر به عنوان مهاجم در تیم ملی نیجریه بازی می‌کند. وی دارای قد ۱۸۵ سانتی‌متر و وزن ۷۸ کیلوگرم است و اغلب پیراهن با شماره ۹ را در بازی‌ها به تن می‌کند.

بیوگرافی ویکتور اوسیمن فوتبالیست 

 

ویکتور جیمز اوسیمن در تاریخ ۸ دی ۱۳۷۷ در شهر لاگوس نیجریه به دنیا آمده است. وی آخرین فرزند خانواده فقیر خود بوده است. وی در جامعه

 

اولوسون، که یکی از بزرگترین محل های دفن زباله در آفریقاست، بزرگ شده است. پدر وی، پاتریک اوسیمن، پیش‌تر مدیریت برنامه‌های ویکتور را برعهده داشته و وی شش خواهر و برادر دارد. نام یکی از برادرانش نیز اندرو است.

ویکتور اوسیمن

والدینش اصالتا اهل ایسان در ایالت ادو در جنوب شرقی نیجریه هستند. قبل از تولد ویکتور، تصمیم گرفتند به پایتخت نیجریه، لاگوس، نقل مکان کنند. آن‌ها خانواده‌ای فقیر بودند و با وجود نقل مکان به لاگوس، باز هم با سختی‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کردند. ویکتور از همان کودکی با این سختی‌ها آشنا بود. در زمانی که تنها یک کودک نوپا بود، همراه مادرش که زیر آفتاب سوزان، ترافیک لاگوس را برای تامین مخارجشان در خیابان، بسته‌های آب می‌فروخت.

 

ویکتور اوسیمن در دوران تحصیل در مدرسه ابتدایی اولوسسون با دوستانش در مدرسه فوتبال بازی می کرد و با حضور در بازی های برادر بزرگترش اندرو، که یک ستاره محلی فوتبال بود، فوتبال را از نزدیک تجربه کرد. اندرو تحصیلاتش را به خاطر حمایت از ویکتور و خواهران و برادرانش رها کرده بود و ویکتور توانست با کمک و همراهی برادرش فوتبال بازی کردن را بیاموزد.

ویکتور اوسیمن فوتبال حرفه ای خود را از دوران نوجوانی با بازی در آکادمی آلتیمت نیجریه آغاز کرد و تا دسامبر 2016 در رده های پایه این تیم حضور داشت.

 


 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی