اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود بازی arena breakout برای اندروید

Arena Breakout یک بازی موبایل جذاب و پرطرفدار است که توسط استودیو بازی سازی "DoubleJump" توسعه یافته است. این بازی با الهام از بازی های قدیمی مانند Arkanoid و Breakout ساخته شده است .

دارای ویژگی های جذابی است که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:

گیم پلی ساده و جذاب: بازی Arena Breakout یک بازی ساده و جذاب است که به آسانی می توانید با آن از تنش روزمره خود رها شوید. شما در این بازی به عنوان یک پرتاب کننده توپ بازی می کنید که باید با استفاده از توپ، بلاک های مختلفی را که در بالای صفحه وجود دارند، تخریب کنید.

قابلیت سفارشی سازی: بازیکنان می توانند کنترل های بازی را به دلخواه خود سفارشی کنند و تنظیمات دیگری مانند میزان سرعت توپ را نیز تغییر دهند.

مراحل مختلف با دشواری های متفاوت: بازی Arena Breakout شامل چندین مرحله با دشواری های مختلف است که با گذراندن هر مرحله، بازیکن به مرحله بعدی پیش می رود.

شخصیت های بازی: بازی شامل شخصیت های مختلفی است که می توانید آن ها را با استفاده از امتیازات کسب شده در بازی، خریداری کنید و به صورت کاملاً شخصی سازی شده بازی کنید.

چالش های روزانه: Arena Breakout دارای چالش های روزانه است که بازیکنان می توانند در آن ها شرکت کنند و جوایز مختلفی را کسب کنند.

گرافیک خیره کننده: بازی Arena Breakout دارای گرافیک خیره کننده و صداهای جذاب است که تجربه بازی را برای باز


 
سیستم مورد نیاز 
برای اجرای بازی Arena Breakout بر روی گوشی های هوشمند با سیستم عامل iOS و Android نیاز به سیستم حداقل زیر دارید:

سیستم عامل: iOS 11.0 یا بالاتر، یا Android 5.0 یا بالاتر.
پردازنده: حداقل پردازنده چهار هسته ای.
حافظه رم: حداقل 2 گیگابایت.
فضای ذخیره سازی: حداقل 100 مگابایت فضای خالی برای نصب بازی.
لازم به ذکر است که برای تجربه بهتر از بازی، ممکن است نیاز به گوشی هوشمند با سیستم قدرت بیشتری باشد. همچنین، برای اجرای بازی بهتر، توصیه می شود از گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

 

دانلود بازی 

 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی