اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

عکس های و بیوگرافی اردوان رحیمی

عکس های و بیوگرافی اردوان رحیمی

در این مطلب برای شما عکس های و بیوگرافی اردوان رحیمی آماده کردیم دوستان نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

http://bayanbox.ir/view/6238524207167457610/%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%AD%DB%8C%D9%85%DB%8C1.jpg

 

اردوان رحیمی چه کسی است؟

طی روز‌های قبلی اعتراضاتی در رابطه حضور «اردوان رحیمی» به عنوان دستیار «رضا رشیدپور» در فضای مجازی مطرح گردیده بود که او در صفحه ها شخصی خود سخنان هتاکانه‌ای نسبت به امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی عنوان کرده بود. اردوان رحیمی سال ها دستیار و مدیر برنامه رضا رشیدپور بوده و رشیدپور اورا اخوی خود می‌نامید.

 

پس از حاشیه ها ایجاد گردیده پیرامون پست هنجارشکنانه اردوان رحیمی او با انتشار مطلبی اعلام‌کرد که اکانتی که به اسم او این مطالب جنجالی را منتشر کرده در دست او نبوده و او ضمن پوزش طلبی بیان کرد به به طور کامل معتقد به مبانی نظام، امام و رهبری بوده همواره در جهت اعتلای اسم ایران قدم برداشته است .

 

اردوان موقتی ممنوع الفعالیت شد
قائم مقام کانال سه سیما در عکس العمل به جنجال اردوان رحیمی اعلام‌کرد: حضور فرد هتاک در کانال‌سه غیرقابل پذیرش میباشد و ما نیز حضور او را در همگی برنامه‌های کانال ممنوع کرده و به تهیه کنندگان کانال نیز تذکر داده ایم که با دقت و حساسیت بیشتری در‌این مورد ها عمل کنند.

 

 

 

  • آدم ها بجای اینکه سرشون تو زندگی خودشون باشه عادت به فضولی توو زندگی بقیه کردن.

    عادت کردن پشت سر یه عده دروغ ببافن. تهمت بزنن. کتاب بنویسن براشون . که از گناهانشون کم کنن و به بقیه اضافه کنن .

    کسانی که همچین برداشتی کردن مطمئنن همچین نظری داشتن خودشون که اینطور برداشت کردن .وگرنه هیچ آدم عاقلی نمیاد برای خودش دردسر درست کنه

    این عادت مردم ماست دورویی...

    مطمئنم همینا که پشت سر این آقا اینهمه صفحه چیدن جلوش تا کمر خم میشن.

    من معتقدم  انسانها چشم دیدن بهتر از خودشون رو ندارن بایدم حسادت کنن و دنبال خراب کردن همنوعانشون باشن . من برای مردم و مملکتم بسیار بسیار متاسفم. 

    کاش آدم فقط اسم آدم رو یدک نکشه 

    کاش آدم ها سعی کنن بجای سرک کشیدن توو زندگی بقیه و خراب کردن اسم یه عده نخوان که خودشون رو بالا بکشن. 

    خیلی متاسف شدم که اینهمه خرافات پرست و هزیان گو هستند مردمی که من اونارو با خودم همنوع میدونم . من هیچوقت دلم نمیخواد همنوع این مردمان رذل و پست باشم که زاده شدن برای خراب کردن و زیر پا خالی کردن. 

    کاش آدم ها یاد بگیرن برابری و برادری رو .

    و کاش بدونن  حسادت اونها به بقیه و کندن چاه برای دیگران در نهایت اونهارو به اعماق گودال های بزرگ میکشونه . 

  • من این فرد رو میشناسم.

    و معتقدم که یکی از انسان های خوبه 

    کما اینکه انسانها چشم دیدن بهتر از خودشون رو ندارن بایدم حسادت کنن و دنبال خراب کردن همنوعانشون باشن . من برای مردم و مملکتم بسیار بسیار متاسفم. 

    کاش آدم فقط اسم آدم رو یدک نکشه 

    کاش آدم ها سعی کنن بجای سرک کشیدن توو زندگی بقیه و خراب کردن اسم یه عده نخوان که خودشون رو بالا بکشن. 

    خیلی متاسف شدم که اینهمه خرافات پرست و هزیان گو هستند مردمی که من اونارو با خودم همنوع میدونم . من هیچوقت دلم نمیخواد همنوع این مردمان رذل و پست باشم که زاده شدن برای خراب کردن و زیر پا خالی کردن. 

    کاش آدم ها یاد بگیرن برابری و برادری رو .

    و کاش بدونن  حسادت اونها به بقیه و کندن چاه برای دیگران در نهایت اونهارو به اعماق گودال های بزرگ میکشونه . 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی