اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر و تفسیر خواب خواستگاری

تفسیر خواب خواستگار آمدن برای دختر

لیلا برایت می‌ گوید : در صورتیکه در خواب به شما توصیه وصلت شد، آرم‌ی به روزی در معاش می باشد، شوهر کردن در خواب، نماد‌ی رفاه مالی میباشد و جدایی تصاحب کردن، آرم آن میباشد که آیتم بهتان سایر افراد قرار خواهید گرفت.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی می‌گوید : خواب دیدن اینکه از شما خواستگاری میگردد بیان کنده این میباشد که شما یک جنبه ی خودتان را که پیش از این ناشناخته بوده، ادغام میکنید. به صورت بدون واسطه خیس، خواب ممکن میباشد بدین معنا باشد که شما راجع به تزویج یا این که تعهد/پروژه/وضعیت بلند بازه فکر‌میکنید. آیا درخصوص خواستگاری از کسی می‌پندارید؟ واکنش شما به خواستگاری بیان‌کننده شم حقیقی وواقعی شما راجع‌به تزویج یا این که تعهد میباشد.

امام جعفر صادق ( ع ) می‌فرماید : خواستگار زن بودن ( خواستگاری کردن ) بر ۴ وجه میباشد :
بزرگی
ارتقا کالا
سرحالی
خرمی و شور

  • محمد بن سیرین در خصوص شخصی که خواستار وصلت یا این که به عهدوپیمان مدرن‌ ها خواستگار میباشد می گوید در صورتیکه کسی در خواب ببیند که خواهان تزویج با دختری میباشد نماد آن میباشد که بزرگی و جایگاه وی از در میان خواهد رفت.

در‌صورتی‌که زنی در خواب ببیند که شخص مرده ای به خواستگاری وی آمده و با وی تزویج کرد بیان‌کننده این میباشد که از محصول زن نادر خواهد شد.
در‌حالتی که کسی در خواب ببیند که قصد وصلت داراست اما دختری که قصد تزویج با اورا داراست خیر میشناسد و خیر نامش را می داند ابن سیرین این خواب را به نزدیک بودن اجل شخص تعبیروتفسیر نموده است.

  • ابراهیم کرمانی: در حالتی‌که زن شوهر داری ببیند که همسرش با فرد دیگری وصلت کرده و آن همسر تازه را ملاقات نکرده نماد عزت و شرف زن خواهد بود.
  • آنلی بیتون میگوید : در‌صورتی‌که زنی خواب ببیند کسی از وی خواستگاری شد، علامت آن میباشد که آنطور که انتظار می رود کسی حاضر به خواستگاری وی وجود ندارد ، و در ادامه کسب لذتهای واهی ناامیدی خواهد بود .

در حالتی که مردی خواب ببیند از زنی خواستگاری کرد ، دلالت بر آن داراست که وی لایق صلح و آشتی و رفاقت وجود ندارد.
در صورتی خواب ملاحظه کنید یکی اقوام از شما خواستگاری میکند ، تعبیرش سختی و ناامیدی میباشد .
در صورتی‌که خواب ملاحظه کنید با یک کدام از اقوام مکاتبه عاشقانه دارید ، نماد آن میباشد که میان اقوام و قوم و قبیله اختلاف بوجود میاید.
تعبیروتفسیر خواب به خواستگاری رفتن

در حالتی‌که در خواب ملاحظه کنید که شما تحت عنوان خواستگار در منزل ای وارد می‌شوید، تفسیر آن میباشد که احتمالا در آینده ای نزدیک بدون چاره به انجام کاری غیرعادی و تعجب آور و غریب خواهید شد.
تعبیر و تفسیر خواب تزویج دختر برنا با پیرمرد

آنلی بیتون می گوید: در صورتی‌که دختری خواب ببیند پیرمردی به خواستگاری وی آمده و با وی تزویج میکند، آرم آن میباشد که با ایرادات فراوانی روبرو خواهد شد.
تعبیر و تفسیر رد شدن سفارش خواستگاری در خواب

بعضی اوقات نیز دیدن خواستگاری در خواب نشان دهنده نیرنگ و ناامیدی میباشد. در صورتی‌که خواب بینده در خواب خویش را به صورت دامادی ببیند که سفارش خواستگاری وی رد شده‌است، تعبیر و تفسیر آن میباشد که در حقیقت به کسب و کاری خطرناک و سوای منفعت خواهد پرداخت.
تعبیر و تفسیر خواب سخن کردن والدین با خواستگار

این خواب نمادی از پیش داوری ها و قضاوت هایی میباشد که آیتم مخالفت قرار گرفته میباشد. بنابراین، درصورتی که در خواب خواستگاری را مشاهده کنید که با بابا یا این که مامان شما در درحال حاضر گفتمان میباشد، تعبیروتفسیر آن میباشد که تزویج یا این که طلاقی در خانواده شما صورت خواهد بخشید.
تفسیر خواب سخن کردن خواستگار با خویش شخص

در شرایطی که در خواب ملاحظه کنید که خواستگار با خویش شما مذاکره می‌کند، تعبیر و تفسیر آن میباشد که در هفته های آتی احتمالا شما یک کدام از اشخاص حاضر در مراسم تزویج یا این که جدایی یکی‌از اشخاص خانواده خویش خواهید بود. سهل خیال باشید. شما یکی مطلوب ترین مورد ها میباشید و کلید حل مسائل در چنین شرایط هایی در دستان شما جای دارد. همواره خونسرد و خرسند باشید.
تفسیر خواب حلقه نامزدی

تعبیر و تفسیر خواب رینگ نامزدی به کیفیت آن رینگ در خواب بستگی داراست هر چه رینگ زیباتر باشد اقبال شما نیز بهتر خواهد بود.
چنانچه در خواب دیدید که به کسی رینگ دادید به‌این مضمون‌ میباشد که دلداده وی میباشید و دوست دارید هر چه زودتر با آن فرد تزویج نمایید.
تفسیر خواب خواستگاری سوای رینگ

چنانچه در خواب دیدید که از فردی خواستگاری کردید البته رینگ نداشتید نشان دهنده این میباشد که هنوز برای یک ارتباط طولانی زمان مهیا نیستید. شاید نگرانی اصلی شما تامین مخارج معاش میباشد.
تعبیر و تفسیر خواب دیدن صحنه خواستگاری کردن

در‌صورتی‌که دختری در خواب شاهد صحنه خواستگاری باشد و نداند که عروس چه کسی خواهد بود، این خواب هشداری برای پر نمک و شوق و اشتیاق شدید وی نسبت به مردی برنا میباشد. خواب تماشاچی بایستی بداند که احساسات نخستین زود گذر و ناپایدار می باشند.
تعبیروتفسیر خواب دیدن صحنه خواستگاری و تزویج فرزندان به وسیله والدین

در حالتی که بابا یا این که مادری وصلت دختر خویش را در خواب ببیند، تعبیروتفسیر آن میباشد که وی بایستی بداند اینک دوره قبول این واقعیت در معاش حقیقی رسیده میباشد که فرزندانش پهناور گردیده اند و می بایست سطحی بزرگ خیس از آزادی را برای آنان مهیا سازند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی