اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2 برای کامپیوتر

 

در این مطلب برای شما دوستان عزیز دانلود بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2 برای کامپیوتر اماده کردیم که در ادامه مطلب میتوانید آن را دانلود کنید.

 

 

 
 

دانلود بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2 برای کامپیوتر
دانلود بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2 برای کامپیوتر

شهری که با خون اجرا می شود


موجودیت شما در اثر تروریسم خون آشام ، جنگ برای تجارت خون سیاتل را مشتعل می کند. با موجوداتی که شهر را کنترل می کنند ، متحد اضطراب شوید و پرده از توطئه گسترده بپرهیزید که سیاتل را به جنگ داخلی خونین بین جناح های خون آشام قدرتمند فرو برد.

قدرت خود را تغذیه کنید ، شب بخورید
شما و رشته های منحصر به فرد خود یک سلاح در سیستم مبارزات رو به جلو ، سریع حرکت می کنید و متمرکز هستید. با پیشرفت شما قدرت شما رشد خواهد کرد ، اما به یاد داشته باشید که از Masquerade حمایت کرده و از انسانیت خود محافظت کنید ... یا با عواقب روبرو شوید.

به قلب تاریکی سیاتل فرو بروید و Survive the Vampire Elite
سیاتل همیشه توسط خون آشام ها اداره می شده است. شکار طعمه های خود را در سراسر مکان های سیاتل وفادار دوباره در دنیای تاریکی تصور کنید. با بنیانگذاران خون قدیمی که از بدو تولد شهر وجود دارد و خون جدیدی که سرمایه های فنی در تعریف شهر را اداره می کند ، ملاقات کنید. همه افراد برنامه های پنهان دارند - بنابراین متحدان خود را با عاقلانه انتخاب کنید.

وارد اتحادهای ناسازگار شوید
در جنگ برای تجارت خون سیاتل ، یک طرف را در میان جناح های رقیب ، هر کدام با ویژگی ها و داستان های منحصر به فرد خود ، انتخاب کنید. دنیا بر اساس شرکتی که شما نگه دارید ، شما را قضاوت خواهد کرد ، اما به یاد داشته باشید که هیچ کس دست خود را برای همیشه تمیز نگه نخواهد داشت.

داستان را تجربه کنید
در دنیای تاریکی غوطه ور شوید و فانتزی خون آشام خود را در شهری پر از شخصیت های جذاب که در مورد انتخاب های شما واکنش نشان می دهند ، زندگی کنید. نوشته شده توسط ذهن خلاق در پشت Bloodlines اصلی ، Vampire: The Masquerade® - Bloodlines ™ 2 جاه طلبی برای اولین بار به زندگی می آورد و بازگشت چند شخصیت محبوب مورد علاقه را به همراه می آورد.

 

 

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی