اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود رایگان اخرین نسخه بازی PUBG Mobile برای کامپیوتر

دانلود رایگان اخرین نسخه بازی PUBG Mobile برای کامپیوتر

PUBG Mobile for PC (همچنین به عنوان PlayerUnknown's Battlegrounds شناخته می شود) یک درگاه رسمی موبایل آندروید از بزرگترین بازی نبرد رویال در حال حاضر در بازار است که می توانید همین حالا بازی را در رایانه شخصی ویندوز خود شروع کنید! PUBG دسترسی فورتنایت را به راحتی تنگ کرده و به مخاطبان سیاره ای خود روش منحصر به فردی برای تجربه رقابت چند نفره تاکتیکی و واقع بینانه بین صد بازیکن ارائه داده است ، که فقط یکی از آنها به عنوان تنها بازمانده مورد تحسین قرار گرفته است. به منظور جلب محبوبیت اینچنینی ، توسعه دهندگان از Tencent موفق شده اند نسخه صحیح این بازی را با ایمان کردن به سیستم عامل اندرویدی منتقل کنند

 

 

و تمامی گیم پلی همهجانبه ، سیستم های فرعی و حالت های مختلف بازی را حفظ کرده و ضمن معرفی عناصر جدید مانند لمس ساده- رابط کاربری دوستانه و دسترسی کامل به گزینه های سفارشی سازی بصری جدید.

علاوه بر دسترسی F2P در سیستم عامل اندروید ، Tencent نیز اطمینان حاصل کرده است که این برنامه بازی در پلتفرم ویندوز کامپیوتر نیز موجود است. در آنجا می توان آن را در شبیه ساز بسیار سریع و دقیق اندرویدی تجربه کرد ، با گزینه های اضافه شده بسیاری برای گیمرهای رایانه ای طراحی شده است. این شامل پشتیبانی کامل از کنترلهای صفحه کلید و ماوس ، حالتهای رندر با وضوح بالاتر و فریمر و بسیاری گزینه های سفارشی سازی دیگر است. از آنجا که این نسخه موبایل بازی از ویژگی های تصویری کمی ساده تر برخوردار است ، می توان آن را در رایانه هایی با سخت افزار متوسط ​​تر بازی کرد که برای نسخه دسک تاپ کامل (پریمیوم) این بازی مورد نیاز است.

 

برای اینکه مطمئن شوید زمین بازی عادلانه باقی بماند ، بازیکنان PUBG Mobile for Desktop فقط با سایر بازیکنان رایانه شخصی نسخه مشابه بازی مطابقت دارند. این اجازه می دهد تا کاربران رابط لمسی تلفن همراه از بازیکنان صفحه کلید و ماوس جدا باشند.

نصب و استفاده

PUBG Mobile از طریق شبیه ساز رسمی آندروید و بسته فروشگاهی ارائه شده توسط Tencent بر روی پلت فرم رایانه شخصی قابل دسترسی است. این برنامه در ابتدا Tencent Gaming Buddy نام داشت ، اما از اواخر با قابلیت های جدید به روز شد و به Gameloop تغییر نام داد. نصب PUBG Mobile سریع و کارآمد است و نیاز به کاربران دارد که ابتدا یک نصب کننده بسیار کوچک را بارگیری و اجرا کنند ، جایی که فقط با دنبال کردن دستورالعمل های روی صفحه ، هم نصب کننده و هم برنامه آماده پخش خواهد شد. توجه داشته باشید که بارگیری پکیج PUBG Mobile از داخل شبیه ساز انجام می شود ، کاملاً اتوماتیک است ، اما مدتی طول خواهد کشید زیرا این بازی طی سالها به اندازه تقریباً 2 گیگابایت رشد کرده است.

پس از نصب هر دو شبیه ساز و بازی ، می توانید بلافاصله بازی را شروع کنید. در تنظیمات شبیه ساز می توانید برخی از ابتدایی ترین گزینه ها برای ارائه برنامه های Android (رزولوشن ، دسترسی به رم و موارد دیگر) ، گزینه های شبکه و موارد دیگر پیکربندی کنید ، در حالی که در بازی می توانید گزینه های مختلفی از جمله هدف گذاری با سرعت ، میانبرهای کنترل سفارشی ، و خیلی بیشتر.

ویژگی ها و نکات برجسته

    PUBG Mobile ، محبوب ترین بازی نبرد رویال جهان است که هم اکنون در رایانه شخصی ویندوز شما موجود است!
    نسخه محبوب Android را در رایانه شخصی یا لپ تاپ خود بازی کنید.
    تجربه چند نفره کاملاً برجسته ، با تعداد کامل پخش کننده و حالت های بازی.
    برای دسک تاپ ، با پشتیبانی کامل از حالت های ارائه بهتر و نرم تر.
    پشتیبانی از کنترل های صفحه کلید ، ماوس و گیم پد.
    پشتیبانی کامل از گیم پلی آنلاین ، گفتگوی صوتی ، بازی تیمی ، یک بازار آنلاین و موارد دیگر.
    مرتباً به روز و بسیار پایدار است.
    100٪ رایگان برای استفاده!

 

دانلود با لینک مستقیم

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی