اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود جدیدترین نسخه درایور کارت گرافیک انویدیا | download nVIDIA GeForce Driver 441.87 x64 WHQL

 

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار درایور کارت گرافیک انویدیا | download nVIDIA GeForce Driver 441.87 x64 WHQL

به عنوان بخشی از برنامه درایور نوت بوک NVIDIA ، این یک درایور مرجع است که می تواند بر روی GPU های نوت بوک پشتیبانی شده NVIDIA نصب شود. با این حال ، توجه داشته باشید که سازنده تجهیزات اصلی نوت بوک شما (OEM) درایورهای معتبر را برای نوت بوک خاص شما در وب سایت خود فراهم می کند. NVIDIA توصیه می کند که با نوت بوک OEM خود در مورد به روزرسانی های نرم افزاری توصیه شده برای نوت بوک خود بررسی کنید. نصب شده ممکن است پشتیبانی فنی برای مواردی که ناشی از استفاده از این درایور است ، ارائه ندهند.

 


 

 

درایورهای بازی آماده بهترین تجربه ممکن برای بازی را برای همه نسخه های جدید جدید ارائه می دهند. قبل از راه اندازی عنوان جدید ، تیم راننده ما تا آخرین لحظه کار می کند تا اطمینان حاصل شود که هرگونه ترفند عملکرد و رفع اشکال برای بهترین گیم پلی در روز 1 درج شده است.

بازی آماده برای Wolfenstein: Youngblood با ری ردیابی
درایور جدید بازی Ready جدیدترین بهینه سازی عملکرد ، پروفایل ها و رفع اشکالات را برای Wolfenstein: Youngblood ارائه می دهد که شامل ردیابی اشعه است. علاوه بر این ، این نسخه همچنین پشتیبانی بهینه از Monster Hunter World: Iceborne ، Bright Memory: Infinite و آخرین نسخه Quake II RTX را ارائه می دهد.

حداکثر فریمر
در پاسخ به تقاضای زیاد جامعه ، ما یک تنظیم حداکثر فریمر جدید را در کنترل پنل NVIDIA معرفی کرده ایم. از تنظیمات حداکثر نرخ فریم برای تنظیم حداکثر فریم یک برنامه یا بازی سه بعدی استفاده کنید. این ویژگی به ویژه هنگام تلاش برای صرفه جویی در مصرف انرژی ، کاهش تأخیر سیستم یا جفت شدن با صفحه نمایش NVIDIA G-SYNC برای ماندن در محدوده سرعت تجدید متغیر بسیار مفید است.

 

نسخه: 441.87 WHQL
تاریخ انتشار: 2020.1.6
سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیتی
زبان: انگلیسی (ایالات متحده)
حجم پرونده: 529.25 MB

دانلود

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی