اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

گیاه گلپر و خواص درمانی آن

 

گلپر گیاهی چند ساله از تیره و جعفری است که دارای امتیاز بیشتری است ، بالاترین کوه ایران و سایر قسمت ها با ریشه های ضخیم و برگ ها به طور کامل برش داده می شوند که پیشینیان به خواص بیشمار آن می پردازند. برخی در نظر گرفته اند ، از جمله اینکه آیا می توان فضیلت بدن را داشته باشد ، اما متأسفانه توجه زیادی جلب می شود. آنجلیکا گیاهی است که از 150-200 CM ارتفاع دارد ، رشد می کند.



در انتهای شاخه ، آن را برای چتر سفید می کند ، گل در قسمت فوقانی گیاه ظاهر می شود. آن را با چاک عمیق به شکل پنجه ، غاز ، و غیره مانند برگ آنژلیکا می گذارد ، به طوری که چاک برگها را به صورت چند برگ نیمه تقسیم شده ، و هر نوک نیمه برگ را تیز و سرخ می کند.



این گیاه از زمان پالئولیس (از 50،000 سال پیش) ، از گیاه بشر استفاده می کند. دانه های گیاه ادویه Angelica برای پخت و پز استفاده می شود.

استفاده از آنجلیکا در پخت و پز برای کاهش گاز ایجاد شده در روده ها ، به خصوص هنگام خوردن لوبیا ، سیب زمینی و عدس است. مشاهده شده است که پروانه ها و گوسفندان هنگام بیماری ، از گیاهان دارویی که می خورند.

 

 

 

 

خواص گلپر :

1. گلپر یک آنتی اکسیدان:

اکسیداتیو استرس در افرادی که تحت آنژیوگرافی عروق کرونر قرار داده اند. به طور قابل توجهی کاهش می یابد. استرس اکسیداتیو عدمتعادل بین رادیکال های آزاد و آنتی اکسیدان ها در بدن توسط رادیکال های آزاد عامل مهم بسیاری از بیماری ها مانند بیماری پارکینسون و سرطان و آلزایمر است. آنتی اکسیدان ها مانند جارو در برابر رادیکال های آزاد عمل می کنند و باعث از بین بردن رادیکال های آزاد و نوسازی سلول های نابود شده ، هستند. بنابراین ما به این نتیجه مصرف گلپر به پیشگیری از بیماری پارکینسون و سرطان و آلزایمر کمک می کند.

 

2. ضد التهاب:

گلپر خواص ضد التهابی قطعی نشان می دهد. بنابراین برای درمان بیماری هایی مانند آرتریت و نقرس مفید است. این التهاب مفصل و استخوان می تواند باعث درد شدید شود. با کاهش تورم و درد در بیماران مبتلا به آرتروز و نقرس کاهش می یابد.

 

3. ضد درد:

تحقیقات در مورد خواص ضد درد, گلپر انجام شد. مشاهده شد که ضد درد خوب است, استفاده از گلپر برای درمان زخم های پوستی توصیه می شود. استفاده از عصاره گیاه را بر روی زخم را ضد عفونی کردن آنها و جلوگیری از شیوع عفونت کمک می کند.

 

4. بیماری های قارچی را درمان کنید:

یکی از بیماری های شایع قارچی پای ورزشکاران است. این امر بیشتر در افراد با سیستم ایمنی ضعیف رخ می دهد. همچنین اگر فرد دیابتی و یا تحت درمان سرطان است نیز رخ می دهد. گل گلپر بر روی منطقه آسیب دیده بمالید. بگذارید خشک شود. این کار را دو بار در روز انجام دهید عفونت تحت کنترل استفاده می شود. این می تواند مرض درمان است .

 

 

 

5. ضد میکروب:

استفاده از کرم های ضد میکروب برای جلوگیری از رشد میکروارگانیسم ها کمک می کند. برای مثال آنتی بیوتیک ها برای جلوگیری از رشد باکتری ها کمک کند. می توانید از عصاره گلپر به عنوان آنتی بیوتیک استفاده کنید. این راه حل در مکان های که در آن میکروارگانیسم ها می تواند به رشد استفاده از آن لذت ببرید.

 

6. پروفایل لیپیدی:

بررسی پروفایل لیپیدی نشان می دهد که استفاده از عصاره گیاه گلپر در بهبود سلامت بیماران مبتلا به بیماری های قلبی مفید است.

 

7. درمان تشنج:

این گیاه در درمان تشنج بسیار موثر است. این است که به دلیل وجود تریپن در. ترپنوئیدها و آلکالوئیدها است. خوردن یک لیوان دم از برگ گیاه گلپر به کاهش فرکانس تشنج می تواند کمک کند.

 

9. ضد کاندیدا:

زمانی که عصاره گیاه گلپر استفاده می کنیم ، فعالیت ضد میکروبی خوبی انجام شده است. قارچ کاندیدا با توجه به وجود قارچی رشد می کند. معمولا باکتری لاکتوباسیلوس برای کنترل رشد مخمر می تواند کمک به. اگر این اتفاق می افتد اگر چه باید عصاره گیاه گلپر استفاده به عفونت کاندیدا کاهش می یابد.

 

10. ضد دیابتی:

استفاده از عصاره گلپر به کاهش نشانگر در بیماران دیابتی کمک کرده است. دو تا از مهم ترین عوامل در امن تری گلیسیرید و فشار خون بالا و دیابت.

شایع ترین بیماری آترواسکلروز و بیماری عروق کرونر هستند. این شرایط پس از بروز دیابت در بیمار رخ می دهد. استفاده از عصاره گلپر به کاهش چشمگیر این عوامل خطر می تواند کمک کند.

 

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی