اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکس های خوشگل سلنا گومز

 

سلنا ماری گومز (به انگلیسی: Selena Marie Gomez) (زاده ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) بازیگر و خواننده و طراح مد, مردم آمریکا است. او برای اولین بار در نقش جایانا در فیلم "بارنی و دوستان" به نظر می رسد زمانی که او تنها ۷ سال است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در سریال کمدی "جادوگران محله ویورلی"[۵] (۱۲–۲۰۰۷) شبکه دیزنی به شهرت ساخت. اولین فعالیت او بازی در فیلم "بچه های جاسوس ۳: بازی از دست رفته" بود.

 

 

او عضو اصلی گروه سلنا گومز و گناه" است که هالیوود پرونده تشکیل شده و تا به امروز همراه با سه آلبوم استودیویی با نامهای ببوس و بگو: "(۲۰۰۹) یک باران (۲۰۱۰) و هنگامی که خورشید غروب آن (۲۰۱۱) آن را منتشر کرده است. در سال ۲۰۱۱ چهار تکآهنگ از گروه بین سی آهنگ برتر چارت ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. او در ژانویه سال ۲۰۱۲ اعلام کرد که گروه خود را "در حالی که ناشناخته" خواهد بود جدا شده و قصد دارد بر بازیگریاش تمرکز کنید. او موسیقی متن برای فیلم "جادوگران محله ویورلی" و "تینکر بل", "داستان سیندرلای دیگر" و "بلرزانش را" خواندهاست. سلنا در طول این زمان در حرفه بازیگری تمرکز در فیلم هایی مانند "رامونا و بیزوس" و "مونت کارلو" یکی از نقش های اصلی منتشر خواهد شد. او ۲۰۱۳ در فیلم "تعطیلات بهاری" از بازی در نقش شخصیت بالغتر تجربه.


 

 

 

بیوگرافی و عکس های خوشگل سلنا گومزبیوگرافی و عکس های خوشگل سلنا گومزبیوگرافی و عکس های خوشگل سلنا گومزبیوگرافی و عکس های خوشگل سلنا گومزبیوگرافی و عکس های خوشگل سلنا گومزبیوگرافی و عکس های خوشگل سلنا گومزبیوگرافی و عکس های خوشگل سلنا گومزبیوگرافی و عکس های خوشگل سلنا گومزبیوگرافی و عکس های خوشگل سلنا گومزبیوگرافی و عکس های خوشگل سلنا گومز
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی