اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

عکسها و بیوگرافی طوبی بیوک اوستون بازیگر زن ترکیه ای

 

طوبی بیوک اوستون نام و نام خانوادگی خدیجه طوبا بویوک اوستون به انگلیسی, Tuba Büyüküstün در 5 جولای 1982 در شهر استانبول ترکیه. ترکیه متولد شد.

قد 173 سانتی متر است.

ثروت او حدود 10 میلیون دلار برآورد شده است.

مدرسه در استانبول گذراند و سپس در رشته طراحی و دکور و طراحی لباس در دانشگاه هنر معماری سینان استانبول به تحصیلات خود ادامه داد. در حالی که تحصیل در این دانشگاه برای اولین بار در آگهی مول پد جلوی دوربین فیلمبرداری رفت.

 

خدیجه طوبا بویوک اوستون (به ترکی: Hatice Tuba Buyukustun) در تاریخ ۵/۸/۱۹۸۲ در استانبول متولد شد.مدرسه را در همان شهر گذراند و سپس در رشته طراحی و دکور و طراحی لباس در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان استانبول به تحصیلات خود ادامه داد. در حالی که تحصیل در این دانشگاه برای اولین بار در آگهی مولپد جلوی دوربین فیلمبرداری رفت.
 


 


فعالیت هنری طوبی بویوک اوستون

در سال ۲۰۰۳ در ۴ قسمت آخر سریال رسمی سلطان (Sultan Makamı) بازی. سپس در سال ۲۰۰۴ اولین فیلم به نام پدر من و پسر من (Babam ve Oğlum) نقش کوتاه بازی.
 

 

در همان سال در یک سریال تلویزیونی به نام Çemberimde Gül Oya و پس از آن در یک فیلم تلویزیونی به نام گلعذار (Gülizar) بازی. سپس در سال ۲۰۰۵ با نقش خود در این سریال Ihlamurlar زیر را در کشورهای عربی به شهرت و طرفداران زیادی پیدا کنید. در سال ۲۰۰۷ در سریال دیگری به نام عاصی (Asi) برای بازی.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی