اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و جدیدترین عکسهای اینستاگرامی میرطاهر مظلومی

 

 

بیوگرافی میرطاهر با این بازیگر سینما و تلویزیون
میرطاهر با ... چهره آشنا هنر دوبله و بازیگران در, رادیو, تلویزیون, تئاتر و سینما و غیره. یکی از کسانی است که بین دوستداران هنرهای نمایشی شهرت و محبوبیت زیادی است. برای یادگیری بیشتر در مورد شما خوانندگان با او و آگاهی از زندگی و خانواده او در گفت و شنودی با همسرش شهلا مقدم انجام داده است که خواندن است.

عکس های جدید میرطاهر مظلومیمیرطاهر مظلومی و همسرش

 

میرطاهر با زبان همسرش

 

برقراری ارتباط با مردم
هنگامی که مردم می توانید ببینید که در مقایسه با میرطاهر ابراز لطف و محبت می تواند کار کند. من خوشحالم چون به اعتقاد من هنرمند متعلق به مردم است و اگر مردم به هنرمند نمی تواند در عرصه هنر است که دوست دارد به کار می کنند. زمانی که میرطاهر چیزی است پیشنهاد من این سناریو را بخوانید و در مورد نقشی که قرار است بازی ... در نظر است. در هنگام کار مورد نسبت به واقعیت بود به او کمک کند من فکر می کنم که نقش خود را حفظ کند و در مقابل دوربین به بهترین شکل ارائه دهد

در انتخاب نقش یاور من است, شوهر من
زمانی که دختر ما متولد شده بود و من به دلیل علاقه به همسر رئیس موقعیت اغلب کار او رفتم و تمرینات او و همکارانش را دیدم اما وقتی کودک بزرگ شد. به دلیل مسئولیت نسبت به فرزند خود احساس می کنم دیگر فرصت یافت نشد سر تنظیمات بروید.

شیوه های تعامل من و همسرم
میرطاهر با جنس مخالف که خود درشتی است. اکثر مردم غذا نیست. در خانه نیز به ندرت غذا درست می کند اما هر بار به سفر می رویم به جوجه کباب خوشمزه درست می کند.

من میرطاهر در روز تولد و سالگرد ازدواج به یکدیگر هدیه بدهید و با این کار حس خوبی به ما منتقل شده است. این حسی که به ارزشمند ما هستند. چقدر خوب است که همه زوج در سالگرد تولد یا ازدواج خود را همان انجام و شیرینی زندگی مشترک بیشتر و بیشتر. میرطاهر با یک مرد مهربان و. باگذشت و خنده است. هرگز کینه از کسی به دل نمی گیرد. من هم از او آموخته است که خطاها و اشتباهات دیگران را نادیده بگیرد و وقتی این اتفاق می افتد احساس می کنم انگار تازه متولد شده جهان است.


 

 

بیوگرافی و جدیدترین عکسهای اینستاگرامی میرطاهر مظلومیبیوگرافی و جدیدترین عکسهای اینستاگرامی میرطاهر مظلومیبیوگرافی و جدیدترین عکسهای اینستاگرامی میرطاهر مظلومیبیوگرافی و جدیدترین عکسهای اینستاگرامی میرطاهر مظلومیبیوگرافی و جدیدترین عکسهای اینستاگرامی میرطاهر مظلومیبیوگرافی و جدیدترین عکسهای اینستاگرامی میرطاهر مظلومیبیوگرافی و جدیدترین عکسهای اینستاگرامی میرطاهر مظلومیبیوگرافی و جدیدترین عکسهای اینستاگرامی میرطاهر مظلومیبیوگرافی و جدیدترین عکسهای اینستاگرامی میرطاهر مظلومیبیوگرافی و جدیدترین عکسهای اینستاگرامی میرطاهر مظلومی

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی