اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

مجموعه اس ام اس های لبخند زدن

مجموعه اس ام اس های لبخند زدن

مجموعه اس ام اس های لبخند زدن

لبخند روی لب من معنی ندارد
زندگی من عالی است این بدان معنی است که من قدردانی می کنم
آنچه دارم و آنچه خدا به من برکت داده است.

لبخند عشق

لبخند عشق وجود دارد ،
و لبخند فریب وجود دارد ،
و لبخند وجود دارد
که در آن این دو لبخند به هم می رسند.

هرگز اخم نکن

هرگز اخم نکنید ، حتی وقتی غمگین هستید.
زیرا شما هرگز نمی دانید چه کسی در حال سقوط است
عاشق لبخند شماست

اگر من مجبور به انتخاب بین

اگر من مجبور به انتخاب بین
"شما" "لبخند" ،
من "تو" را انتخاب می کنم
زیرا
بدون "شما" نمی توانم
" لبخند! ”

اگر لبخند بزنید ، خوب است.

اگر لبخند بزنید ، خوب است.
این بدان معنی است که شما در مورد خدا فکر می کنید.
ولی
اگر کاری می کنید که یک فرد گریان بخندد ؛
این بدان معناست که خدا به شما فکر می کند ..!

لبخندها کامل است وقتی که. ،. ،

لبخند کامل است وقتی
با لبهای شما شروع می شود ،
در چشمان شما بازتاب می یابد
&
با درخشش شما به پایان می رسد
صورت.

بعد از این همه سال ،

بعد از آن همه سال در
مدرسه ، بالاخره آمدم
بدانید که روده بزرگ چیست و
Semi-Colon برای Use استفاده می شود
آن را Winky و
Simly Faces.
 

لبخند بزن ،. ،

شکسپیر گفت:
"نگران نباش! چون اگر
نگران هستید ، چروک می شوید
روی صورت شما. پس
چرا لبخند نمی زنی و نمی شوی
گودی صورت شما "
خیلی آرزو می کنم
DIMPLES!
لبخند بزن

یک لبخند کوچک و زیبا 4 صبحانه

نسخه پزشک 4 تو.
یک لبخند کوچک و زیبا 4 صبحانه.
بیشتر می خندد 4 ناهار.
شام فراوان برای شام.
حق الزحمه دکتر؟ پیام کوتاه در صورت رایگان بودن

لبخند به گونه های قرمز رنگ قرمز می دهد

لبخند به گونه قرمز 2 گونه می دهد ،
2 دندان سفید ،
رنگ صورتی 2 لب ،
رنگ نقره ای 2 چشم
پس لبخند بزنید
&
از رنگهای زندگی لذت ببر

لبخند شما ممکن است برای شخصی مروارید باشد

برخی اوقات وجود شما
به یک نفر امید می دهد ،
لبخند شما ممکن است برای کسی مروارید باشد ،
حضور شما ممکن است باشد
آرزوی 1 نفری که عاشقانه U است.
پس برای خود ارزش قائل باشید.

دختران از آن سو mis استفاده می کنند ، مدل ها آن را می فروشند

دختران سو it استفاده می کنند!
مدل ها آن را می فروشند!
عکاسان آن را قفس می کنند!
پزشکان توصیه می کنند
مرگ آن را یخ می زند!
هنرمندان آن را ایجاد می کنند!
حدس بزنید ، آن چیست؟
لبخند است! لبخند بزنید !!

لبخند مخفف عبارت

لبخند:
S: شما را رایگان تنظیم می کند ،
M: شما را خاص می کند ،
I: ارزش اسمی شما را افزایش می دهد ،
L: روحیه شما را بالا می برد ،
E: تمام تنش ها را پاک می کند ،
پس لطفاً لبخند بزنید

 

شکسپیر گفت نگران نباش!

شکسپیر گفت نگران نباش!
زیرا اگر نگران هستید چروک می شوید ،
پس چرا لبخند نمی زنید و گودی ندارید.
همیشه لبخند بزنید و شاد باشید

چشمهایم را می بندم و به تو فکر می کنم

بعضی وقتها .... وقتی که من تنها هستم.
چشمهایم را می بندم و به تو فکر می کنم ...
و فکر کرمهای عشق توست
من درونم و لبخندم کن

پشت لبخند

شما می توانید خیلی مخفی کنید
پشت لبخند
آ
شکسته شده
قلب
S متنفر است
D reams
L onging
D esires

معانی لبخند

لبخند به قدیمی یعنی احترام
لبخند برای کودک یعنی معصومیت
لبخند به دوست یعنی مراقبت
جلوی موبایل لبخند بزنید ، یک مورد ذهنی!
هنوز لبخند می زنی؟
Pagal ey oy

بخشی یا هنر زندگی

به زندگی در شرایط مطلوب و نامساعد گفته می شود
"بخشی از زندگی"،
اما لبخند زدن در تمام آن شرایط گفته می شود
"ART OF LIFE".

تفاوت بین لبخند و لبخند من

میدونی
تفاوت چیست
بین لبخند تو و لبخند من؟
شما لبخند می زنید وقتی خوشحال هستید ،
و ،
لبخند می زنم ، وقتی می بینم ، خوشحال می شوی ..!

لبخندت را دوست دارم

توهین نهایی ..
لبخند تو را می پرورانم ..
.
.
.
.
.
.
رنگ مورد علاقه من "زرد" است !! : D '

لبخند بزن برای آنهایی که دوست داری

لبخند بزن برای آنهایی که دوست داری
یک لبخند ساده برای خوشبخت کردن فرد کافی است…
عشق می تواند به طرق مختلف ، اشکال و اندازه های مختلف Come
اما یک لبخند ساده همه چیز را تسخیر خواهد کرد ...
و بهترین های ما را بی زبان بگذارید

همیشه شاد باشید

در زندگی ما
شادی از لبخند مهمتر است
لبخند از لب می آید
اما خوشبختی از قلب ناشی می شود
بنابراین
همیشه شاد باشید

لبخندم ناقص است

در صبح،
خورشید به من خیره می شود تا من را خوشحال کند
نسیم خنک برای دیدن لبخندم مرا بغل می کند ...
پرندگان آواز می خوانند تا لبخند بزنند.
اما عزیزم ،
آنها این را نمی دانند
لبخند من ناقص است تا
چهره ات را به یاد می آورم

بسیاری از لحظات لبخند زدن در زندگی

لبخند تمام شد
هنگامی که با شما لب شروع می شود ،
در چشمان شما منعکس می شود ،
&
با درخشش صورت شما به پایان می رسد
من آرزو می کنم لحظات لبخند بسیاری در زندگی شما داشته باشم.

پیام من و لبخند شما

ترکیب های شگفت انگیز در این دنیا ...
قلب و ضربان ،
شب و ماه ،
موسیقی و آهنگ ها ،
گل رز و عشق ،
ماهی و آب ،
پیام من و لبخند شما ..!

برای هر ساعت لبخند بزنید

:-) :-)
:-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-)

:-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-)
:-) :-)
برای شما،
یکی برای هر ساعت!

 

 

لبخند بزن

رز مشهور است 4 گریس
Advocate معروف است 4 پرونده خود
Horses r Famous 4 Race
اما معروف 4 لبخند بر چهره تو Ur!
روز خوبی داشته باشید

دلیل همه چیز

همیشه یک دلیل وجود دارد 4 هر چیز یک دلیل 2 زندگی می کند یک دلیل 2 می میرد یک دلیل 2 گریه می کند ، اما اگر نمی توانید دلیلی برای لبخند پیدا کنید آیا می توانم دلیل 4 باشم مدتی

همیشه شاد باش

همیشه شاد باش ، همیشه لبخند بزن
نه به این دلیل که زندگی پر از دلیل لبخند زدن است
اما چون لبخند شما دلیل می شود
برای بسیاری دیگر به لبخند زدن. . .

هزاران زبان در سراسر این جهان

هزاران زبان در سراسر این جهان
ولی
"لبخند" می تواند همه آنها را شکست دهد.
زیرا
"لبخند" زبانی است که حتی یک کودک می تواند صحبت کند ..

به راحتی لبخند بزن ، از درد لبخند بزن

لبخند راحت ، لبخند از درد ، لبخند هنگام دردسر ، ریختن مثل باران ، لبخند زدن وقتی کسی به زخم هایت آسیب می زند ، لبخندهایی که می دانی بسیار تند است

لبخند زدن عفونی است ، مانند آنفولانزا به آن مبتلا می شوید

لبخند زدن عفونی است ، شما مانند آنفولانزا به آن مبتلا می شوید. وقتی کسی امروز به من لبخند زد ، من هم شروع به لبخند زدن کردم. از گوشه گوشه رد شدم و کسی پوزخندم را دید. وقتی لبخند زد فهمیدم من آن را به او منتقل کرده ام! به آن لبخند فکر کردم ، بعد فهمیدم که ارزشش را دارد. یک لبخند ، درست مثل لبخند من ، می تواند دور زمین حرکت کند

لبخند زبان عشق است

لبخند زبان عشق است. لبخند راهی برای رسیدن به موفقیت است ، لبخند برای به دست آوردن قلب ها است. لبخند باعث بهبود شخصیت شما می شود. پس ، لبخند بزن

دلم برای من تنگ شده و اس ام اس هایم را می خوانم

بگذارید حدس بزنم که UR چه کاری انجام می دهد ... خواندن کتاب؟ Na Na! لیست کردن موسیقی؟ اوه تلویزیون تماشا می کنید؟ نه گرفتار شدی دلم برای من تنگ شده و اس ام اس هایم را می خوانم. !! اوه حالا UR لبخند می زند

لبخند برای همیشه می ماند

برگ های درخت برای همیشه سبز به نظر نمی رسند ،
گل رز برای همیشه تازه به نظر نمی رسد ،
اما من از خداوند خواستارم که
لبخند روی لبهایت برای همیشه بماند.

صبح بخیر و یک روز خوب داشته باشید

بگذارید چیز متفاوتی از شما بپرسم

این بسیار عادی است 2 بپرسید چه خبر؟ HRU؟ ناهار اور داشتی؟ زندگی و غیره چگونه است ، بنابراین بگذارید چیزی متفاوت بپرسم آیا شما 2 روز لبخند زدید؟ اگر نه فقط همین حالا این کار را بکنید ؛-)

لبخندت را از دست بده

یک خط گفته شده توسط frnd 2 Frnd او
aftr هر دو درگیر زندگی خود بودند
&
با هم تماس برقرار نکردیم
"خانم خیلی لبخند می زنید.
bt ، لبخند خودم را بیشتر از دست می دهم ".

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی