اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک

زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021
زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک
زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021زیباترین عکس های هازال کایا بازیگر زن ترک 2021

 

نام کامل: هازال کایا

حرفه: صابون اپرا (بازیگر) ، مدل

ملیت: ترکی

سن: 30 سال سن (در سال 2020)

تاریخ تولد: 1 اکتبر 1990

محل تولد: استانبول ، ترکیه.

علامت زودیاک: ترازو
آمار قد ، وزن و بدن

ارتفاع: 5'3 "(فوت و اینچ) (1.6002 متر)

وزن: 52 کیلوگرم (114.4 پوند)

اندازه گیری های بدن: 34-25-40

رنگ مو: فندقی

رنگ چشم: قهوه ای تیره

لیلا هازال کایا در 1 اکتبر 1990 در استانبول ، ترکیه متولد شد. هازال بازیگر زن ترکیه ای است. او به دبستان Gaziosmanpaşa رفت و در سال 2009 از Liceo Italiano di Istanbul فارغ التحصیل شد. وی برای تحصیلات عالیه به دانشگاه Bilgi استانبول رفت. وی اکنون در حال انجام امتحانات خود در استانبول است. او در سنین کم استعدادی به دنیای بازیگری معرفی شد.

کایا بازیگری خود را در سال 2007 با سریال تلویزیونی گنکو آغاز کرد. او اوزگه (گولای ارکایا) را بازی کرد. در سال 2008 ، کایا در تنظیم پیشرفته رمان Aşk-ı Memnu با آهنگسازی Halit Ziya Uşaklıgil ، نقش Nihal Ziyagil را بازی کرد. او اولین معرفی واقعی خود را در فیلم Selçuk Aydemir Çalgı Çengi در سال 2011 داشت. در همین حال ، او از ایلا آلگان در بازیگری تمرین کرد. وی در آن زمان به کارگاه آموزشی تکنیک های مدرن بازیگری ایتیت چیراک پیوست و از خود اومیت چیراک درس بازیگری گرفت.

کایا در دو قسمت ابتدایی سریال تلویزیونی با عنوان Adını Feriha Koydum در نقش Feriha Yılmaz Sarrafoğlu (2011) بازی کرد. او شغل دختر کوچک نگهبان را گرفت که در بین دو زندگی گرفتار شده و احساسات پرشوری را برای مشهورترین همکلاسی در کالج خود تجربه می کند ، یک بچه ثروتمند و جذاب "Emir Sarrafoğlu" (چاگاتای اولوسوی). این نمایش یکی از بیشترین بازدیدهای تلویزیونی در ترکیه را داشت.

پس از آن ، او به همراه مادرش Ayşegül Kaya ، در تبلیغات Bingo ظاهر شد. در اواخر سال 2012 ، او بازیگران فیلم Adını Feriha Koydum را پاکسازی کرد و در درام تلویزیونی دیگری به نام Son Yaz Balkanlar 1912 حضور داشت که شخصیت Emine را به تصویر می کشد. به هر حال ممکن است ، نمایش پس از چند قسمت به دلیل رتبه بندی پایین به پایان برسد. او بعداً با آرایش 2013 A.Ş.K ظاهر شد و نقش Azra Özak ، مربی تنیس را بازی کرد. آن نمایش نیز پس از 13 قسمت به پایان رسید. در سال 2015 او در مارال ظاهر شد: En Güzel Hikayem با بازی Aras Bulut Iynemli همبازی شد. او نقش شخصیت اصلی مارال اردم را بازی کرد. آخرین برنامه تلویزیونی وی Bizim Hikaye (به انگلیسی: Our Story) است که اقتباس ترکی از تنظیم تلویزیون آمریکایی Shameless است. در این تلویزیون نشان می دهد که کایا در مقابل فیلیز بازی می کند ، در مقابل بوراک دنیز بازیگر تلویزیون ترکیه.

کایا یکی از سخاوتمندترین بازیگران تلویزیون ترکیه است. در سال 2014 ، Hazal Kaya در میان "قدرتمندترین نامهای کره زمین" بود.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره هازال کایا و LifeStyle وی بیشتر بدانیم.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید در مورد Hande Ercel و LifeStyle او بدانید.
حقایقی که هرگز درباره هازال کایا نمی دانستید!

        او به محبوبیت رسید و به دلیل توانایی های بازیگری یک بازیگر مشهور ترکیه ای است که بسیار تحسین می شود.
        سرپرستان لیلا هازال در حالی که تنها 7 سال داشت از هم جدا شدند.
        بر اساس نتیجه مطالعه ای که در کانال های MBC مستقر در امارات متحده عربی انجام شد و نمایش های ترکی را مستقر کرد ، او در رده محبوب ترین خانمهای ترک در مقام چهارم قرار گرفت.
        در یک زمان مشابه ، مطالعات رسمی مربوط به دوره آگوست 2010 - آگوست 2015 ، که در 35 کشور متمایز انجام شده است ، وی را ششم در فهرست 10 بازیگر شناخته شده تلویزیون قرار داد. وی علاوه بر این ، ذینفع اصلی ترکیه از کمک مالی "جوایز لبنان 2015" بود.
        طبق منابع 35 کشور مجزا از ماه مه 2011 تا مه 2016 ، کایا ششمین بازیگر شناخته شده تلویزیون بود.
        در ماه مه 2016 ، او به رده پنجم جدول رده بندی رسید.
        سایت World’s Beautiful Beautiful در جایگاه پنجم او در لیست 10 زن زیبا 2016 قرار گرفت.
        از کودکی مدتها تمرین باله و ویولن انجام می داد.
        کایا به رغم گویش محلی ترکی ، ایتالیایی و انگلیسی را به راحتی می داند. همچنین گفته شد که او آلمانی می داند.
        به زودی ، هازال به سفیر مارک سازمان هایی تبدیل شد ، به عنوان مثال ، نسکافه ، ریتمیکس. وی همچنین در تبلیغات مارک های ترکیه ای حضور داشت.
        در طول این سال ها ، او به عنوان مدل و بازیگر زن دستمزد زیادی پرداخت کرده است. علاوه بر این ، او یکی از پردرآمدترین بازیگران تلویزیون در ترکیه است که بدون شک مجبور است کل دارایی خود را افزایش دهد. در حال حاضر دارایی خالص او حدود یک میلیون دلار است.

آموزش Hazal Kaya

صلاحیت: در سال 2009 فارغ التحصیل شد و در حال حاضر تحصیل خود را در استانبول ادامه می دهد

مدرسه: دبستان Gaziosmanpaşa

کالج: فارغ التحصیل از Liceo Italiano di Istanbul (2009) ، به گروه هنرهای نمایشی در دانشگاه Bilgi استانبول رفت
گالری Hazal Kaya

 
شغل Hazal Kaya

حرفه: صابون اپرا (بازیگر) ، مدل

Known for: بازی در سریال ها و فیلم های تلویزیونی

اولین سریال / فیلم تلویزیونی: Acemi Cadi (مجموعه تلویزیونی) ، Calgi Cengi (فیلم)

حقوق و دستمزد: N / A

ارزش خالص: N / A
خسته؟ بیوگرافی هازل کایا را تماشا کنید

خانواده و اقوام

پدر: N / A

مادر: N / A

برادر (ها): N / A

خواهر (ها): N / A

وضعیت تاهل: متاهل نیست

شوهر / دوست پسر: ازدواج نکرده است

پسران):

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی