اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین عکس های انوشیروان محسنی

جدیدترین عکس های انوشیروان محسنی

 

انوشیروان محسنی در تاریخ 2 نوامبر 1976 در تهران متولد شد و در 8 سالگی به اتریش مهاجرت کرد و مدرک مهندسی عمران را از دانشگاه وین دریافت کرد. بازیگر ایرانی مقیم اتریش که به دلیل بازی های برجسته خود در زمینه بازیگری در دو اثر جهانی "Talk Tick" و "Talk with Me" برنده جوایز جشنواره های خارجی و داخلی در سال های 2019 و 2020 شده است ، مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد. . رسانه های اروپا رتبه بندی می شوند.

 

جدیدترین عکس های انوشیروان محسنی

 

محسنی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی برنا اظهار داشت: در 8 سالگی و با اصرار زیاد مادرم با آموزش پدرم با سازهای اصیل ایرانی (تمبک) موسیقی را شروع کردم. همچنین برای سفارش پدرش از 13 سالگی به یادگیری روش ها و فنون بیشتر زیر نظر استاد اسماعیل واثقی ، جهانگیر ملک و آرش فرهنگفر و سرانجام به مدت 2 سال زیر نظر استاد سحاب تربتی ، فنون جدیدی به دام افتاد.

جدیدترین عکس های انوشیروان محسنی

وی ادامه داد: برای اولین بار در سن 13 سالگی در کنسرت دکتر سوزان ماتلوبی در وین به سن 13 سالگی رسیدم و اجرای زنده ای داشتم ، به عنوان نوازنده تمبک در کنسرت های مختلف پزشکی اروپا با دیگر آهنگسازان اصلی ، استاد فقید محمدرضا لطفی مرحوم پرویز مشکیاتیان سنتور بازی می کرد ، سعید فرج پور کمانچه ، مجید درخشانی تار ، نریمان حجتی تار و سه تار و اصغر بهاری کمانچه می نواختند ، و همچنین به بازی در جشنواره های موسیقی اتریش ادامه می دهد همچنین آلبوم موسیقی با همراهی استاد محمدرضا لطفی (تار) ، استاد حسن کسایی (نی) ، استاد اسدالله ملک (ویولن) و بنده به عنوان نوازنده تنبک در سال 2001 منتشر شد. در مه 2017 ، وی به روی صحنه رفت با سالار عقیلی ، خواننده موسیقی اصیل ایرانی ، با ارکستر بین المللی وین در استکهلم و وین به عنوان نوازنده تنبک ، و برخی از عواقب این کنسرت برای هموطنان آسیب دیده وی در ایران روشن بود.

جدیدترین عکس های انوشیروان محسنی

محسنی اظهار داشت که در طول زندگی خود به هنر تنها راضی نبوده است. وی اظهار داشت: در 14 سالگی به اصرار برادر بزرگتر من ، دکتر خشایار محسنی ، 2 سال کشتی را شروع کرد ، سپس در 16 سالگی وارد میدان شد و به دلیل (کونگ فو چینی و جنگ خیابانی) و طبق گفته های دیگر من در همان سال به بوکس تایلند (بوکس تایلند) علاقه زیادی نشان دادم و برای اولین بار پس از 3 سال فعالیت ، در سال 1919 ، در مسابقات رزمی کامل ارتباطی اروپا در اودینزه ، ایتالیا شرکت کردم و وزنم در. من در دسته 72 کیلوگرم مدال طلا گرفتم تا اولین مقام اروپا را در سال 199 در بوکس تایلند کسب کنم. قهرمانی طلا 1997 ادیین ایتالیا ، قهرمانی طلا 2003 لینز اتریش ، برنز مقام سوم 2005 نیترا اسلواکی ، قهرمانی طلای 2008 صوفیه بلغارستان ، قهرمانی طلای 2010 پراگ چک عنوانی بود که در بوکس تایلند کسب کردم. همچنین ، وارد دهه سوم زندگی خود شدم ، 3 بار متوالی 11 بار با شرکت آزاد جنگیدم ، 8 بار پیروز شدم و 4 بار باختم. اگرچه او در مسابقات برای تیم ملی ایران نمی جنگد ، اما همیشه من با پرچم ایران وارد زمین می شدم و پس از پیروزی ، پرچم ایران را بالاتر بردم.

جدیدترین عکس های انوشیروان محسنی

وی در ادامه به ورود خود به عرصه سینما اشاره کرد و گفت: "وی به مدت 6 سال درگیر آموزش پلیس اتریش (اقتصادی - شورش و امنیت) بود. در سال 2013 ، هنگام آموزش پلیس نیروهای ویژه اتریش برای دفاع در جنگهای خیابانی ، یاس باومگارتنر (یاس باومگارتنر) مشغول فیلمبرداری بود و من می خواستم صحنه های اکشن فیلم را بازی کنم. او با بازی در صحنه های اکشن یاس بامگارتنر وارد بازی شد و اولین نقش خود را در فیلم شیرین مرگ Ehre ماین شوستر با بازی شیرین بازی کرد Die Ehre meine schwester. علی رغم اینکه تنها دو هفته از اکران فیلم "شیرین غیر خواهرم" در سینماهای اتریش می گذرد ، مردم از عدم انتقاد شخصی نسبت به اکران این فیلم شکایت دارند که دلیل آن برای اینکه بازی تحت تأثیر قرار بگیرد ، کاملا مناسب و احساسی است. بهترین جایزه در این فیلم است. من در سال 2013 در اتریش در یک فیلم منفی بازی کردم. دنبال کردن مسیر بازیگری در فیلم های "آخرین رقص" ساخته دکتر هوشنگ الحیاری در سال 2014 ، "کاخ مرکنشتاین" ساخته فلورین بایر 2015 ، "میس تیک" ساخته اریک استرن 2015 ، "شاخ کرگدن" ساخته محسن محسنی نسب 2016 ، "رقص ستارگان" ساخته محسن محسنی تبار 2016 ، "بو" را توسط سیده فرزانه امینی بازی کردم 2017 ، "با من صحبت کن" بهزاد خداویسی 2019 و "Talk Tick" توسط هانس گونتر بوکینگ 2020.

جدیدترین عکس های انوشیروان محسنی

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: من قرار بود در فیلم "شب های طولانی" به کارگردانی یاسمین اشیر ایفای نقش کنم اما وقتی فیلم را که در آن زن و مرد ایرانی بودید دوباره فیلمبرداری کردم ، فیلمنامه را پاره کردم و انداختمش در برابر آنها. . وقتی فهمیدم که سرمایه گذار سعودی پشت این حادثه است ، خون من از توهین به ملت ایران جوشید ، از او شکایت کردم. این اقدام من منجر به تصویب قانون جدیدی در اتریش شد که دیگر هیچ شکایتی را در فیلم ها توهین نمی کند.

وی ادامه داد: رسانه های معتبر و برجسته اروپا از جمله televi اتریش

جدیدترین عکس های انوشیروان محسنی

 

 

 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی